هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

معرفی هدایای تبلیغاتی و محصولات چاپی
هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

معرفی هدایای تبلیغاتی و محصولات چاپی

هدایای تبلیغاتی نوژان گرافیک

فروشگاه اینترنتی هدایای تبلیغاتی و محصولات چاپی در اصفهان را با نوژان گرافیک تجربه کنید.
امروزه با توجه به گسترده شدن مشاغل، پیچیدگی در شرایط تبلیغات و بازاریابی را هم به تبع آن به وجود آورده است. با توجه به گستردگی المان های تاثیرگذار روی بازار کار افراد و شرکت هایی موفق هستن که علاوه بر داشتن خدمات و کیفیت متمایز، در ذهن مشتری نیز ماندگار باشند.
یکی دیگر از خدمات نوژان گرافیک چاپ اتیکت می باشد.
اتیکت یا نشان سینه نمادی است که معمولاً کارمندان یک شرکت و یا سازمان بر روی کت و یا مقنعه خود نصب می کنند.
که نشان دهنده این است که آن فرد چه مشخصات دارد و عضوی از چه شرکت و یا سازمان می باشد.
جنس اتیکت می تواند از فلز، پلاستیک، چرم، پارچه، لاستیک و … باشد.
امروزه استفاده از بج و اتیکت بسیار زیاد شده است، به همین دلیل مجموعه ما مبادرت به تولید و ساخت اتیکت فوری نموده است.
شما عزیزان با هر طرح و لوگویی که مدنظر دارید می توانید به ما سفارش دهید.
اتیکت با کیفیت و زیبا را می توانید در کوتاه ترین زمان داشته باشید.
در ساخت اتیکت می توان از مواد مختلف مانند برنج، استیل، آلومینیوم، استیل و … استفاده کرد.

جهت سفارش کلیه هدایای تبلیغاتی و محصولات چاپی با ما در ارتباط باشید.

ساک پارچه ای تبلیغاتی در اصفهان

ساک پارچه ای تبلیغاتی در اصفهان
ساک دستی سوزنی از جمله هدایای تبلیغاتی است که جهت حمل آسان کالا به کار می رود. ساک دستی سوزنی قابل بازیافت بوده و برای تبلیغات نمایشگاهی به علت دوام و ماندگاری بالا بسیار گزینه مناسبی است. ساک دستی پارچه ای در رنگ های مختلف تولید میگردد و بوسیله چاپ سیلک اسکرین روی ساک دستی پارچه ای میتوان چاپ با رنگ های دلخواه را انجام داد. قیمت ساک دستی سوزنی نسبت به گراماژ پارچه و سایز و چاپ و عوامل دیگر تعیین می شود. از دیگر نام های ساک دستی پارچه ای می توان به ساک دستی برزنتی یا ساک دستی واتر یا ساک دستی پرسی اشاره نمود. قبل از شروع بحثمان به چند سوالی که اغلب مشتریان از ما می پرسند جواب کوتاهی خواهیم داد و در ادامه به شرح این پاسخ ها خواهیم پرداخت. 
جهت چاپ ساک دستی پارچه ای اصفهان با نوژان گرافیک در ارتباط باشید.

ساک دستی پارچه ای با ساک دستی سوزنی چه تفاوتی دارد؟
ساک دستی پارچه ای تنوع زیادی دارد که از انواع آن میتوان به ساک دستی سوزنی، ساک دستی متقال، ساک دستی برزنتی اشاره کرد.
قیمت ساک دستی پارچه ای چقدر است؟
ساک دستی پارچه‌ای اغلب در سایزهای مختلف و در گراماژهای مختلف تولید می شود که از این گراماژها میتوان به ساک سوزنی 60 گرمی و 90 گرم اشاره کرد. ساک دستی 90 گرم از 60 گرم گرانتر است و سایزهای کوچکتر قیمت ارزانتری نسبت به سایزهای بزرگتر دارند. قیمت ساک دستی سوزنی از ساک دستی متقال ارزانتر، و ساک دستی متقال از ساک دستی برزنتی ارزانتر است.
ساک دستی سوزنی در چه سایزهایی تولید می شود؟
ساک دستی سوزنی اغلب در سایزهای 20 در 30، 30 در 40، 40 در 50، 35 در 45، 50 در 60، 65 در 55 تولید می شود.
تولید ساک دستی پارچه ای چقدر زمان می برد؟
اگر سایز و مدل ساک دستی پارچه ای از قبل تولید شده باشد، زمان تحویل آن نسبت به چاپی که قرار است روی آن بخورد بین 3 الی 4 روز کاری زمان میبرد . اگر ساک دستی مورد نظر شما از قبل تولید نشده باشد، نیاز به 7 الی 10 روز کاری برای تولید آن است.
ارزانترین ساک دستی سوزنی چه ویژگی و قیمتی دارد؟
ارزانترین ساک دستی سوزنی، ساک دستی فلت 20 در 30 است که در گراماژ 60 گرمی تولید می شود.
حداقل سفارش ساک دستی سوزنی چند عدد است؟
حداقل سفارش ساک دستی سوزنی 500 عدد است. در صورت موجود نبودن ساک دستی برای تولید آن باید حداقل 1000 عدد سفارش دهید.
قیمت چاپ روی ساک دستی سوزنی چقدر است؟
چاپ روی ساک دستی سوزنی اغلب بصورت چاپ سیلک اسکرین انجام میشود. قیمت چاپ ساک دستی سوزنی نسبت به تعداد رنگ چاپ روی ساک دستی سوزنی و نوع چاپ آن متغیر می باشد. مثلا برای چاپ طلایی و نقره ای، قیمت چاپ بیشتر می شود.
چه قابلیت هایی را بر روی ساک دستی سوزنی می توان اضافه کرد؟
میتوان برای شخصی سازی ساک دستی سوزنی از کاست های کناری و کف و از دسته بندی استفاده کرد. که این قابلیت ها قیمت نهایی ساک دستی را افزایش می دهد.
ساک دستی سوزنی در چه گراماژی تولید می شود؟
ساک دستی سوزنی در گراماژ 60 گرمی و 90 گرمی تولید می شود.

قیمت چاپ تراکت اصفهان

قیمت چاپ تراکت اصفهان

آیا شما به دنبال تحت تاثیر قرارگرفتن مشتریان بالقوه و یا معرفی کسب کار خود در خیابان ها به طوری که بتوانید با هزینه حداقلی حداکثر استفاده را از تبلیغات ببرید هستید؟؟؟ یک راه بسیار ساده و راحت وجود دارد و آن اینکه شما می توانید با استفاده از چاپ تراکت و با حداقل هزینه در حجم وسیعی از سطح شهر کسب و کار و یا محصول خود را معرفی نمایید. ما در چاپ متین می توانیم طرح های شما را در کاغذهای متنوع و در سایزهای متفاوت و با بالاترین کیفیت و سازگار با محیط زیست چاپ و در کوتاه ترین زمان ممکن به چاپ تراکت شما بپردازیم.

یکی از خدمات منحصر به فرد مجموعه چاپ متین انجام چاپ تراکت با تیراژ پایین و دلخواه به صورت فوری می باشد. چاپ تراکت تیراژ محدود برروی کاغذ های متفاوت با گرماژ های متفاوت قابل انجام می باشد. چاپ تراکت تحریر و گلاسه با گرماژ های بالا در این مجموعه قابل انجام می باشد. کیفیت چاپ به صورت دیجیتال بسیار عالی بوده و کلیه رنگ های چاپ شده برروی هردو جنس کاغذ تحریر و گلاسه بسیار عالی می باشد.

یادآوری این نکته ضروریست که چاپ های دیجیتال به دلیل فوری بودن به صورت مستقیم از چاپخانه ارسال میگردد و در صورت درخواست دریافت حضوری حتما می بایست با مجموعه هماهنگ نمایید.

نمونه ای از سایت های طراحی و چاپ تراکت در زیر مشاهده می گردد.
https://www.pixartprinting.com
https://www.solopress.com
https://www.helloprint.co.uk
https://www.vistaprint.com
https://nozhic.ir


تراکت تبلیغاتی چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟

تراکت تبلیغاتی برگه‌ ای بصورت چاپ شده و تانشده است که برای خبر دادن به مردم برای اتفاق افتادن یک رویداد خاص و یا سمینار و یا ایده های استارتاپی و یا معرفی محصول خاص استفاده میشود. تراکت تبلیغاتی بیان کننده خبری ساده یا پیامیست که به راحتی می توان آن را منتقل کرد.

چاپ تراکت تبلیغاتی معمولا بر روی کاغذی در سایز ۱۴٫۵ در ۲۱ انجام می شود و هزینه چاپ در این سایز بسیار پایین است. تراکت های تبلیغاتی سایز ثابتی ندارند و  میتوان در هر سایزی طراحی تراکت تبلیغاتی را انجام داد . معمولا تراکت های تبلیغاتی را بصورت یکرو طراحی و چاپ می شود و لی باز نسبت به سلیقه مشتری قابل دورو طراحی و چاپ شدن می باشد. تراکت نوعی تبلیغات کاغذی است در سایز های متفاوت که به قصد پخش در مکان های همگانی دربین مردمان در تیراژ دلخواه شما پخش می شود . چاپ تراکت یکی ‌از شایسته ترین روش های تبلیغات و بازاریابی می باشد . برای این ‌که شما می‌توانید با قیمت خوب و ارزان تعداد متعددی تراکت تبلیغاتی چاپ و توزیع نمائید. برای مثال برای تبلیغات محصولات جدیدتان و یا این که اعلام افتتاحیه و فعال‌سازی عمل جدیدتان از آن استفاده نمایید.


 برای خیلی ها جای سوال دارد که تراکت چیست و چاپ تراکت چه کاربردی دارد.تراکت به انگلیسی Flyer و به زبان فرانسوی tract نامیده میشود.شاید بارها در پیاده رو ها و چهار راه ها و مراکز عمومی و پر رفت و آمد دیده باشید که تراکت پخش کن ها کاغذهایی که تراکت تبلیغاتی یا فلایر نامیده می شود به دست مردم میدهند و از طریق پخش تراکت برای تبلیغات استفاده می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با نوژان گرافیک در ارتباط باشید.


 چاپ تراکت افست یعنی چاپ فوری تراکت ارزان

غربی ها کارت پستال، فلایر و پوسترها را روی هم Promotional materials می نامند. واقعا هم نام برازنده ای است؛ مصالحی برای ترغیب مخاطب به کاری که غالبا دوستش دارد. اما مساله این جاست که چه زمانی استفاده از این گونه های چاپ فایده و دستاوردی به همراه دارد؟ آیا صرف نگاشتن یک سری کلمه کار ما را پیش می برد؟ راز بازی گرفتن از اینگونه چاپ ها در چه اصول و نکاتی نهفته است؟برای آشنایی بیشتر نمونه تراکت های سیاه وسفید و رنگی و لایه باز ایران کهن را دنبال کنید

چاپ بنر

بنرها محصولاتی با پایه پارچه (از جنس های مختلف) هستند که دارای عمری به اندازه تمدن های بشری بوده و از دیرباز برای نمایش یک نماد (symbol) ، نشان (logo) یا شعار (slogan) از آن ها استفاده می شده است . از درفش کاویانی شاهنامه و عَلَم های قبایل عرب که در روایات اسلامی به وفور از آن ها یاد شده است گرفته تا پرچم های شوالیه های قرون وسطی ، جملگی مصادیقی از بنرهایی هستند که امروزه به عنوان وسیله ای برای انتقال یک پیام و در قالبی جدید استفاده می شوند .چاپ بنر اصفهان را با نوژان گرافیک تجربه کنید.

در حال حاضر ، بواسطه روش های متنوع و ماشین آلات پیشرفته ای که توانایی ثبت تصاویر دیجیتالی بر روی بستری فیزیکی را دارند ، دیگر درج یک عبارت یا نشاندن طرحی خاص بر روی پارچه عملی نیست که به یک نقاش زبردست و ساعت ها تلاش و ممارست وی احتیاج داشته باشد ، در نتیجه این وسیله در زمینه های بیشتری بکار گرفته شده و قوه بینایی انسان را به خود جلب می نماید .

در دنیای غرب استفاده از بنر ها در زمینه های تبلیغاتی ، چاپ تصاویری بزرگ با اهداف گوناگون و ارائه مفاهیمی انتزاعی کاربرد فراوانی دارد ، حال اینکه در کشورمان ، این کاربری ها اندکی بومی شده و با حفظ سمت در راستای ترویج باورها و اعتقادات نیز خودنمایی می کند . زمانی که نام بنر می آید ، عده فراوانی به یاد زمینه های روشن و رنگ های شاد آن ، بازگشت حجاج از مکّه یا زوّار عتبات عالیات می افتند و عده دیگری به یاد زمینه های سیاه آن و عرض تسلیت به خانواده متوفی یا اعلام داغی بزرگ می افتند . اگرچه کاربرد این محصول در کشورمان و در این موارد بیشتر است ، اما چاپ بنر و اهمیت آن به همین جا ختم نمی شود ؛ کاربردهایی که می توانید در قالب مقالات تار نمای پیش روی با آن ها بیشتر آشنا شوید .

در مواردی که تبلیغات میدانی در قالب تابلوهای معرف محصول یا سرویس خاصی خودنمایی می کنند ، چنانچه قصد داشته باشیم تا محصول مورد نظر را در فضای بیرونی یک سازه و در هوای آزاد قرار دهیم ، شرایطی بر تولید و نصب آن حاکم است که در مصارف داخلی مورد توجه کمتری قرار می گیرند .

به بیانی دیگر ، زمانی که قصد نصب یک پلاکارد ، بنر یا دیگر مصادیق آن ها مانند فلکس ، مش ، استیکر و … را در فضای باز داریم ، نخستین مطلبی که بدان توجه می کنیم بحث مقاومت و میزان قدرت این محصول در برابر تهدیدات جوی و فیزیکی خارجی می باشد . وزش بادهای شدید که می تواند به پاره شدن بنر بیانجامد ، برف و باران یا نور خورشید که می توانند روی رنگ آن تاثیر بگذارند ، ایجاد خط و خش یا پارگی در اثر برخورد اشیاء تیز با آن ها ، محدودیاتی در شیوه نصب و یافتن محل مناسبی برای آن و عواملی از این دست محدودیاتی هستند که بواسطه آن ها نمی توانیم از هر پدیده ای در صنعت چاپ برای عرضه یک پیام در محیط های باز استفاده کنیم . به همین دلیل است که هرجا چشم می اندازیم بنرهایی با ساختاری ضخیم و مقاوم می بینیم که بواسطه نورهای خارجی تزئین شده و اطلاعات خود را به منصه ظهور می گذارد .

این در حالیست که در رویکردی کاملاً متضاد ، گاهی بسیاری از محصولات خروجی دستگاه چاپ بنر که برای مصارف خارجی ایده آل می باشند ، کاربردی در فضاهای داخلی نداشته و حتی ممکن است خطر آفرین نیز بشوند . بنری را در یک مرکز خرید تصور کنید که بواسطه چند نورافکن قدرتمند روشن شده است . اگرچه شاید در نظر اول این تفاوت که نور این پدیده از جلو به آن تابیده یا از خارج برای مخاطبین مهم نباشد ، اما مطمئن باشید پس از چندی گرما یا نور حاصل از این محصولات وی را آزار داده و با فضایی که اشغال کرده است محدودیاتی هم برای خود کسبه به وجود می آورند . از این روست که گفته می شود چاپ فلکس با داشتن منبع نور در ورای خود و نمایشی بدون آلودگی بصری یا حرارتی در محیط پیرامون خود می تواند منظورش را به مخاطب برساند . این در حالیست که این ساختار شیک و چشم نواز با قوانینی که زیر سقف یک مجتمع یا سازه عمومی وجود دارد سازگار بوده و از این حیث خللی نیز در آن به وجود نمی آورد .

در ادامه لازم به ذکر است که بنر فلکس کاربردهایی خارجی هم دارد که از مهمترین آن ها می توان به سردر مغازه ها ، دیواره کناری ایستگاه های اتوبوس ، کناره پل های هوایی یا باکس های مخصوصی که کنار خیابان تعبیه شده اند اشاره کرد ، اما نکته ای که میان همه آن ها مشترک است ، ایزولگی در برابر آب باران و لزوم رسیدگی پیوسته و مستمر می باشد . در مواردی که شهرداری یا نهادهای خصوصی وظیفه درج آگهی بر روی این پایه یا جایگاه ها را دارند ، خود آنان نیز به مرمت این محصول پرداخته و فلکس آن های نیز در اثر تعویض دوره ای (پایان قرارداد مبلّغ) تغییرات خود را به وضوح نمایش نمی دهند . این در حالیست که در نمونه های شخصی که صاحب امتیاز این محصول اهمیتی به تعویض آن نداده و یا متوجهش نشده است ، به مرور زمان فلکسی کیفیت خود را از دست می دهد . ناگفته نماند که در چنین شرایطی تعویض کل سامانه لازم نبوده و تنها با عوض کردن فلکسی ، قوطی مملو از رشته های نورانی ما جان تازه ای می گیرد .

می دانیم که یکی از اصلی ترین کاربردهای بنر استفاده از آن در حوزه تبلیغات است ؛ اما براستی این محصولات چه ویژگی هایی داشته اند که امروزه به یکی از محبوبترین پدیده های کاربردی در صنعت ادورتایزینگ شده اند !

  • مقرون به صرفه بودن

امروزه معرفی سرویس یا محصولاتی که توسط یک مجموعه عرضه می شوند از طریق تلویزیون ، رادیو و اینترنت ، تبلیغاتی محیطی در اماکن پر تردد (مانند ایستگاه های مترو یا فرودگاه ) ، پدیده های متحرک در نقاط شلوغ شهر (مانند اتوبوس های تندرو یا خط واحد) و در قالب بیلبوردهایی که در کنار بزرگراه ها یا پل های هوایی نصب می شوند تحقق می یابد . اگرچه در برخی از این تبلیغات هم رد پایی از چاپ بنر دیده می شود (استیکرهایی که به بدنه وسایل نقلیه مذکور می چسبند یا تابلوهای غول پیکری که با بنر پوشانده می شوند) اما حقیقی انکار ناپذیر در خصوص این روش ها این است که این پدیده ها مستلزم سرمایه گذاری فراوانی می باشد . به عنوان مثال قیمتی که برای ساخت و سپس پخش یک آگهی از تلوزیون تخصیص داده می شود بسیار زیاد است ، این در حالیست که هزینه اجاره یک بیلبورد به مدت یک ماه نیز دست کمی از آن ندارد . در نتیجه اینکه مجموعه های مختلف یا باید قید تبلیغات را زده و بر روی تاثیر آن حسابی باز نکنند و یا باید به تبلیغاتی ارزان قیمت متوسل شده و با تکیه بر آن به جذب مخاطبین – حداقل افرادی که به صورت لوکال و محلی در ارتباط با ایشان هستند – بپردازند .

اگر شما فروشگاهی دارید که پاسخگوی نیازهای چند محله کوچک یا چند ناحیه از مناطق شهرداری می باشد ، باید بدانید که با صرفه جویی بیش از حد در هزینه تبلیغات توانایی جذب مخاطبینی فرای این محلات را ندارید ، هرچند شاید نیاز آن را هم حس نکرده ، توانایی پاسخگویی به آنان را نیز نداشته باشید و همین تعداد مراجعین برای شما کافی باشد . اما چنانچه این حس جاه طلبی در شما جریان دارد که با چالش های بیشتری روبرو شوید و با تبلیغات بیشتر ، علاوه بر جذب بیشتر مشتریان حتی زمینه افتتاح شعب دیگر را هم فراهم آورید به انجام تبلیغات نیازمندید .

تبلیغات وسیع هزینه زا بوده و ممکن است مخارج آن هم ارز همه سود عایدی شما در ماه های آینده باشد ، از این روی دیگر نیاز به تبلیغات گسترده نمی باشد و می توان با کمک بنرهای کوچکی که حتی در صورت اجاره محل نصب ، هزینه سنگینی روی دستتان نمی گذارد به جذب بیشتر مشتریان بالقوه بپردازید . پس تا این جا دانستیم که چاپ بنر تبلیغاتی اگرچه در ابعاد وسیع نیز پاسخگو بوده و بازدهی بالایی دارد ، اما برای کسب و کارهای کوچک هم مقرون بصرفه و در دسترس می باشد .

در این مطلب به معرفی و شرح استابلایزرها می پردازیم و علت اهمیت به کار گیری آنها و دلایل قانع کننده ضرورت استفاده از این دستگاه ها را بیان می کنیم. همچنین در ادامه به استابلایزر دستگاه بنر پرداخته و آن را بررسی خواهیم کرد.

احتمالاً در منزل خودتان و بیشتر دوستان و آشنایان خود بسیار مشاهده کرده اید که دستگاه های مختلف برقی ، به خصوص دستگاه هایی که از لحاظ قیمت ، ارزش بیشتری دارا هستند را به پریزهای محافظ برق می زنند. استفاده از این محافظ ها که اغلب شامل تعداد محدودی پریز و دو یا سه چراغ ال ای دی رنگی در جهت این انجام می شود که نوسانات احتمالی در سیستم برق شهری نتواند خسارتی به تلویزیون ها ، یخچال ها و دیگر لوازم برقی ارزشمند و قیمتی بزنند.

اما جالب است بدانید که از نظر متخصصان رشته های برق ، این دیدگاه که یک محافظ برق ارزان قیمت می تواند لوازم الکتریکی شما را از شر نوسانات سیستم برق شهری رها سازد خیلی تفکر درستی نیست. زیرا دستگاه های کوچکی که عموماً به نام محافظ برق می شناسیم از نظر تخصصی درعلم برق و الکتریک تقریبا یک ماکت بسیار کوچک از تثبیت کننده های واقعی یا همان استابلایزر ها هستند که تنها می توانند در مقابل نوسانات بسیار کوچک ولتاژ مقاومت کنند و اگر ذره ای این نوسانات از حد توان آنها بالاتر رود احتمالا آتش گرفته یا در بهترین حالت آب می شوند. اگر بخواهیم با زبان عامیانه این مطلب را در مثالی شفاف برایتان به صورت خلاصه توضیح دهیم ، مقاومت این محافظ های برق در برابر نوسانات الکتریکی قوی مانند مقاومت فیزیکی پراید در یک تصادف شاخ به شاخ با یک کامیون است!

استابلایزر ها یا دستگاه های تثبیت کننده ولتاژ در واقع مدل اصلی همان محافظ های برق هستند که در برابر انواع نوسانات ولتاژ سیستم برق شهری از خود مقاومت نشان داده و در خروجی ، یک ولتاژ همیشه ثابت و بدون نوسان به کاربر ارائه می کنند. بسیاری از افراد هستند که علاوه بر استفاده عمومی از برق مانند تلویزیون و یخچال و کامپیوتر دستگاه های مهم ، تخصصی و حساسی دارند که علاوه بر قیمت بسیار گزافشان گاهی حساسیت بسیار بالایی دارند .

به عنوان مثال دستگاه هایی که در قسمت های مختلف بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد از آن دسته از حساس ترین دستگاه ها هستند که برق ورودی آنها همیشه باید ولتاژی ثابت و بدون نوسان داشته باشد. فرض کنید دستگاهی در بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان علائم حیاتی بیماری که بیهوش است یا به کما رفته را کنترل می کند و به او تنفس مصنوعی می دهد . حتی زمانی کمتر از یک دقیقه خاموش شدن این دستگاه می تواند به مرگ بیمار بیانجامد. پر واضح است که در چنین شرایطی باید از استابلایزرها استفاده شود.

اما پس از معرفی این دستگاه ها به این سوال می رسیم که استابلایزر دستگاه بنر چیست و چه کاری انجام می دهد.

همانطور که از صحبت های قبل متوجه شدید ، تثبیت کننده های ولتاژ ابزاری بسیار مهم و ضروری برای کاهش انواع خسارت مالی و حتی جانی هستند. پرینتر های چاپ بنر هم از دستگاه هایی هستند که برد های الکتریکی بسیار پیچیده و حساسی در درونشان به کار رفته است. به طوری که در صورت خرابی هر قطعه مجزا که خود وظیفه خاصی را در دستگاه چاپ بنر انجام می دهد ، صاحب آن هزینه زیادی را متحمل خواهد شد.

با توجه به قیمت بسیار بالای این دستگاه ها و برد های الکتریکی بسیار حساس به کار رفته در آنها ، برخی شرکت های تولید کننده پرینترهای چاپ بنر اقدام به نصب نوعی استابلایزر دستگاه بنر در داخل این پرینتر ها  می کنند. لذا در هنگام خرید این دستگاه ها به این نکته مهم توجه داشته باشید که دستگاهی که می خرید حتما دارای تثبیت کننده ولتاژ برق باشد.

اما اگر شما هم از آن دسته اشخاصی هستید که پرینتر چاپ بنر را خریده اید و اکنون متوجه شده اید که فاقد این ویژگی است یا در صورتی که قصد خرید پرینتر چاپ بنر را دارید و چاپگرهایی که دارای تثبیت کننده ولتاژ هستند قیمتی بالاتر از بودجه و تصور شما دارند، نگران نباشید. شما می توانید با خرید یک استابلایزر ، و اتصال برق ورودی چاپگر به آن ، یک استابلایزر دستگاه بنر بیرونی داشته باشید و سرمایه خود را از نوسانات برق شهری در امان نگه دارید.

درمیان شاخه های متعدد چاپ بنر یکی از پرکاربرد ترین و پر طرفدار ترین آنها که در همین سالهای اخیر جای خود را در میان اقشار مختلف مردم به خصوص صاحبان مناصب و مدیران مشاغل مختلف باز کرده است بنر استند می باشد. اگر یک سر به مترجم های آنلاین بزنیم و واژه Stand  را مورد بررسی قرار دهیم می بینیم که این واژه به معنای ایستاده و سرپا می باشد. علت این نامگذاری این موضوع می باشد که بنرهای استند عموماً دارای ارتفاعی به اندازه قد یک انسان ( شاید کمی بیشتر ) بوده و عرض کوچکتری دارند ؛ همچنین این بنر ها توسط پایه هایی که اغلب فلزی هستند و یا از آلیاژ های سبک تر ساخته شده اند به صورت سرپا نگه داشته می شوند و به طور کلی ساختار این نوع از چاپ بنر به شکل یک بنر است که بدون اتصال به دیوار بر روی پایه خود می ایستد.

بنر های استند یکی از راه های مفید برای تبلیغات می باشند زیرا آنها مزایای مختلفی دارند که در ادامه آن ها را بر می شمریم. از مزایای مختلف استفاده از این بنر ها می توانیم به قابلیت بهره وری از آنها در فضا های کوچک و بزرگ اشاره کرد و این بدان معنا است که فضا هیچ محدودینی برای استفاده از این بنر ها ندارد و هر جایی که انسان بتواند وارد آنجا شود از این بنر ها نیز می توان در آنجا استفاده کرد. به طور مثال از بنر های استند در بسیاری از بانک ها ، دارو خانه ها ، نمایشگاه های مختلف و بسیاری اماکن دیگر برای انجام تبلیغات مختلف استفاده می شود.

قابلیت استفاده از دو طرف یک بنر استند نیز از مزایای مقرون به صرفه این نوع بنر می باشد. یکی دیگر از مزایای مهم بنر استند در حوزه صحبت درباره چاپ بنر قابلیت حمل راحت و همچنین نصب آسان آن است. پایه هایی که به واسطه آنها بنر استند سرپا می ایستد به راحتی قابل حمل می باشند زیرا می توان به سادگی آنها را تا کرده و در پلاستیک های مخصوص حمل خود قرار داد؛ همچنین اتصال این پایه ها به همدیگر و برپا کردن بنر استند کار چندان سختی نیست و به راحتی می توان قطعات پایه ها را بر روی هم سوار کرد .

از دیگر مزایای مهم استفاده از بنر های استند مقرون به صرفه بودن آن ها است زیرا به دلیل قابلیت حمل و نقل راحت آنها دیگر نیاز نیست تا برای مکان های مختلف ، بنر های متعددی سفارش داد بلکه می توان یک بنر استند را در بازه های زمانی مختلف در مکان های گوناگون برپا کرد.

چاپ کاتالوگ اصفهان

چاپ کاتالوگ‎ ‎ابزاری مهم در معرفی و اطلاع رسانی در حوزه‌ تولید و خدمات است. کاتالوگ‌ها ‏از تنوع زیادی در شکل، طرح، ابعاد و جنس‌های مختلف از جمله گلاسه هستند و صحافی کاتالوگ به صورت سیمی، منگنه، منگنه لوپ، چسب گرم و ... بر روی آن‌ها انجام می‌گیرد.


کسب و کار همیشه به نسخه‌های فیزیکی مانند بروشور، کاتالوگ و دیگر ابزار بازاریابی مستقیم برای رسیدن به مشتریان متکی است.


کاتالوگ ها، نوعی جزوه هستند که هدف آن‌ها آموزش و چشم اندازی در مورد سازمان، محصولات و خدمات شما برای مشتریان شما است. کاتالوگ‌هایی که به خوبی طراحی و چاپ شده باشند نه تنها اطلاعات را به خریدار می‌دهند، بلکه او را تبدیل به یک مشتری وفادار می‌کنند.


از خدمات دیگر می‌توان به چاپ کاتالوگ ارزان، چاپ کاتالوگ فوری، چاپ کاتالوگ حرفه‌ای و چاپ کاتالوگ با کیفیت اشاره نمود.


چاپ کاتالوگ ارزان

چاپ کاتالوگ ارزان در حقیقت توسط کسب و کارهای مختلف به خصوص کسب و کارهای تازه تاسیس و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد تا با هزینه کم، تبلیغات بر مشتری تاثیر بگذارد. مردم هنوز ترجیح می‌دهند اطلاعات محصول مورد نظرشان را قبل از خرید و یا قبل از استفاده بررسی کنند.


چاپ کاتالوگ تبلیغاتی

استفاده از راه‌های تبلیغاتی مانند کاتالوگ بخش بزرگی از کسب و کار برای شرکت‌های بزرگ به حساب می‌آید حتی کسب و کارهای کوچکتر نیز می‌توانند از این تکنیک بازاریابی و با استفاده از چند راهنمایی ساده چاپ کاتالوگی متناسب با نوع فعالیت خود را آغاز کنند.


این کاتالوگ‌ها نه تنها باید توجه مشتریان بالقوه را جلب کنند، بلکه باید به چاپ برسند و حاوی اطلاعات مفید و سودمند باشند. کاتالوگ‌های تبلیغاتی هرچه خلاقانه‌تر طراحی شوند و مطالب مفیدتری داشته باشند تاثیرگذاری بیشتری در جذب مشتری و مخاطبان دارند.


چاپ کاتالوگ فوری

برای چاپ کاتالوگ فوری و در زمان کم بهترین انتخاب چاپ دیجیتال است. امروزه دستگاه‌های ‏دیجیتال می‌توانند ما را در ‏کم‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت صاحب یک کاتالوگ حرفه‌ای کنند.


چاپ کاتالوگ حرفه ای

شرکت های چاپ دیجیتال عمدتا با استفاده از تکنیک های مختلفی که در چاپ کاتالوگ حرفه ای استفاده می‌کنند، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند. در طراحی و چاپ کاتالوگ باید دقت زیادی داشت زیرا طراحی چاپ کاتالوگ باید نسبت به دیگر رقبا متفاوت تر بوده و ابعاد مختلفی از اطلاعات را به گونه‌ای حرفه ای در خود جای دهد، دارای مطالب طولانی، تکراری و کسل کننده نباشد، مطالب به صورت منظم و دقیق در صفحات چیده شود تا مخاطب گیج نشود، از تصاویر با رنگبندی مناسب و با کیفیت بالا استفاده شود.

چاپ کاتالوگ در اصفهان را با نوژان گرافیک تجربه کنید.


از آنجایی که کاتالوگ ها ممکن است به مدت بسیار طولانی در دست یک مشتری و یا حتی شرکتی که آن‌ها را سفارش داده است بمانند، در نتیجه ممکن است در طول زمان کیفیت اولیه خود را از دست بدهند. از اینرو کاغذهایی که برای چاپ کاتالوگ دیجیتال استفاده می‌شود را با پوشش هایی محافظت می‌کنند این پوشش‌ از نوع سلفون یا لمینت است که توسط دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود که بنا به درخواست مشتری می‌تواند مات یا براق باشد. پوشش لمینت از ترک خوردن در هنگام تا کردن کاتالوگ جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود در طول دراز مدت کیفیت اولیه خود را حفظ کند.


انواع چاپ کاتالوگ در خانه طراحان سام


چاپ دیجیتال کاتالوگ

کاتالوگ از لحاظ تعداد صفحات، گرماژ، ابعاد و نوع روکش انواع مختلفی دارد.


چاپ کاتالوگ A3

کاتالوگ A3 با جنس گلاسه کاربردهای بسیاری در تبلیغات و بازاریابی دارد که در ابعاد 29.7*42 سانتی‌متر به چاپ می‌رسد.


برای افزایش مقاومت و ماندگاری این کاتالوگ از پوشش‌های مات و براق با جنس سلفون و لمینت برای افزایش استحکام کاتالوگ در هنگام تاشدگی استفاده می‌شود.


چاپ کاتالوگ a3 به صورت های مختلف سیمی، منگنه، منگنه لوپ و چسب گرم صحافی می‌گردد و در تیراژهای مختلف با تعداد صفحات مورد نظر مشتری به صورت عمودی و افقی ارائه می‌گردد. کاغذهای کاتالوگ از 100 تا 300 گرم موجودند برای افزایش کیفیت کاتالوگ از کاغذهای با گرماژ بالا استفاده می‌شود.


چاپ کاتالوگ A4

چاپ کاتالوگ گلاسه در ابعاد کاغذ A4 به صورت 21*29.7 سانتی‌متر با گرماژ 100 تا 300 گرم و روکش سلفون و لمینت به صورت مات یا براق طبق نظر و سلیقه انجام می‌گیرد.


از آنجایی که کاتالوگ چاپ شده در مدت زمان طولانی در دست مخاطبان است برای جلوگیری از کاهش کیفیت رنگ کاتالوگ از این روکش‌ها استفاده می‌شود. همچنین صحافی این کاتالوگ به صورت های گوناگون صحافی سیمی، منگنه، منگنه لوپ، چسب گرم انجام می‌گیرد و در تبلیغات کاربرد بسیاری دارد.


چاپ کاتالوگ a5

کاتالوگ A5 در ابعاد 14.8*21 سانتی‌متر با روکش‌های سلفونی و لمینتی چاپ شده و با سیم، منگنه، منگنه لوپ، چسب گرم صحافی می‌شود.


جنس این کاتالوگ مانند سایر کاتالوگ‌ها از گلاسه است گلاسه کاغذی زیبا و براق است که در جلب توجه مخاطب تاثیر بسزایی دارد و در گرماژ 100 تا 300 گرم یافت می‌شود. مشتریان با خواندن کاتالوگ محصول می‌توانند اطلاعات کاملی در مورد آن پیدا کرده و انتخاب درستی نمایند. اگر کاتالوگ دارای رنگ‌های زیادی باشد بهتر است از کاغذهای با گرماژ بالاتری استفاده کرد.


جنس کاغذ کاتالوگ، ابعاد، گرماژ و ماندگاری چاپ

خانه طراحان سام برای چاپ کاتالوگ از کاغذهای بسیار با کیفیت گلاسه استفاده می‌کند.


ضخامت کاغذ مورد استفاده در چاپ کاتالوگ ها بسته به نوع کاتالوگ متفاوت است. این ضخامت بر حسب میکرون یا میکرومتر تعریف می‌شود. ضخامت بالای کاغذهای مورد استفاده در چاپ کاتالوگ به دلیل مواد مصرفی آن است؛ هر چه تراکم مواد بیشتر باشد کاغذ ضخیم تر می‌شود.


کاغذهایی که در چاپ کاتالوگ رنگی استفاده می‌شوند باید با کیفیت بسیار بالایی به چاپ برسند.


در ساخت این کاتالوگ ها که عموما به صورت دو رو سفارش داده می‌شوند از کاغذ گلاسه استفاده می‌شود. گرماژ معیاری است که برای سنجش کیفیت کاغذهای گلاسه در نظر گرفته شده است.


صفحات کاتالوگ با کاغذ گلاسه در گرماژ 100 تا 300 است.


اگر می خواهید کاتالوگی چاپ کنید که دارای رنگ های بسیار زیاد و متنوعی می‌باشد حتما باید از کاغذهای گلاسه ای که دارای گرماژ بالاتری هستند استفاده کنید، این کاغذ کیفیت بسیار بالای کاتالوگ شما را تضمین خواهد کرد. هر چقدر گرماژ یک کاغذ کمتر باشد قیمت آن نیز به نسبت کمتر خواهد بود.


برای افزایش مقاومت و ماندگاری کاتالوگ می‌توان از روکش سلفون یا لمینت استفاده کرد.


کاربرد چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ اختصاصی با تعداد صفحات زیاد برای معرفی و شرح ریز جزئیات و مشخصات کالا و ترویج اهداف سازمانی

چاپ کاتالوگ تبلیغاتی محصولات و خدمات یک شرکت را تبلیغ می‌کند تا مشتریان با دیدن جذابیت ها و طراحی زیبای به کار رفته در کاتالوگ به خریدن و یا استفاده از خدمات ارائه شده ی موجود در کاتالوگ ترغیب شوند.

ارائه کاتالوگ دفترچه راهنمای محصول که دارای مطالبی سازماندهی شده است و در هنگام خرید یک محصول کلیه اطلاعات لازم برای شناخت ویژگی‌های محصول مورد نظر را در اختیار مشتری می‌گذارد و دیگر لازم نیست مشتری در مورد محصول پرس و جو کند.

خواندن کاتالوگ محصول می تواند علاوه بر کسب اطلاعات کامل، تمایل بیشتری برای خرید محصول در مشتری ایجاد کرده و در نتیجه او می تواند با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کند.

استفاده از کاتالوگ تبلیغاتی با کیفیت با ظاهری زیبا و مطالب جذاب در همایش‌ها، سمینارها و جلسات مختلف برای معرفی محصول و خدمت برای افزایش فروش

مزایای چاپ کاتالوگ

تنوع زیاد در طرح، ابعاد و گرماژ

هزینه کم چاپ کاتالوگ ارزان قیمت

چاپ با سرعت زیاد در کمترین زمان و بالاترین کیفیت

چاپ کاتالوگ در تیراژ پایین

استحکام بالا در برابر ترک خوردن هنگام تاشدن کاتالوگ

حفظ جلوه ی طرح مورد نظر و رنگ‌بندی چشم نواز

مراحل تولید کاتالوگ و نحوه نصب آن

پس از دریافت فایل مشتری در ابعاد مشخص، گرماژ کاغذ مشخص شده و پس از چاپ فایل مشتری بر اساس نوع درخواست کاغذها سلفون یا لمینت شده و در انواع سیمی، منگنه، منگنه لوپ، چسب گرم صحافی و دور برش می‌گردد.


نکاتی که باید قبل از چاپ کاتالوگ در نظر گرفت

1.انتخاب یک شرکت چاپ مناسب

پیدا کردن یک شرکت قابل اعتماد و معتبر چاپی شاید اولین و مهم ترین قدم در چاپ کاتالوگ باشد. این مهم است که چه شرکتی پیدا کنید که نه تنها تجربه چاپ نوع کاتالوگ کسب و کار شما را داشته باشد، بلکه بتواند کاتالوگ‌های شما را در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برساند.


2.مطمئن بودن از تعداد و نوع و زمان چاپ کاتالوگ خود

قبل از بازدید از یک شرکت چاپ تمام موارد لازم را آماده داشته باشید. اینکه چند کاتالوگ نیاز دارید، تعداد صفحات مورد نظر و اندازه ای که می خواهید.


عوامل دیگری که قبل از بازدید از یک شرکت چاپ باید در نظر بگیرید عبارتند از: انتخاب رنگ، نوع کاغذ و البته محتوای کاتالوگ.


همیشه قبل از فرستادن کاتالوگ برای چاپ، اطلاعات درون کاتالوگ خود را مرور کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام محتوا به صورت صحیح و بدون غلط است و مشتریان تمام اطلاعات لازم را برای خرید محصول از طریق این کاتالوگ می‌توانند به دست آورند.


3.طراحی کاتالوگ و نوع پوشش

طراحی کلی و کیفیت جلد کاتالوگ شما، استراتژی تبلیغاتی اصلی است که مشتریان را جلب می‌کند. بعد از انتخاب طرح کاتالوگ خود باید نوع کاغذ مورد استفاده را نیز انتخاب کنید.


نوع کاغذ مورد استفاده برای صفحه ابتدایی کاتالوگ باید ضخیم تر از آنچه که در صفحات داخلی استفاده می‌شود باشد. علاوه بر این، رنگ های روشن تر به طور کلی در پوشش کاتالوگ برای جلب توجه مشتریان استفاده می شود. شما حتی می‌توانید از پوشش‌های براق برای توجه بیشتر استفاده کنید.


4.جلوگیری از تاخیر در چاپ کاتالوگ

برای جلوگیری از تاخیر در چاپ کاتالوگ خود، اطمینان حاصل کنید که همه جزئیات را قبل از زمان چاپ داشته باشید و تمام گزینه ها برای شرکت چاپ انتخابی شما در مورد سفارشتان روشن باشد. اطمینان حاصل کنید که تمام کاتالوگ‌های سفارش داده شده به موقع ارسال می‌شود.


نحوه سفارش چاپ کاتالوگ

برای سفارش چاپ کاتالوگ لازم است فایلی که مشتری ارسال می کند به صورت لایه بسته با فرمت هایTiff و PSD باشد.


پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس متراژ)، ابعاد و جنس کاغذ، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است)


نحوه ارسال کاتالوگ

ارسال چاپ کاتالوگ در تهران به تمام نقاط با استفاده از آژانس، خدمات حمل و نقل اینترنتی و پیک موتوری انجام می‌گیرد و همچنین ارسال به کلیه شهرهای جهان و ایران از طریق زمینی، دریایی و هوایی امکان پذیر است.