هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

معرفی هدایای تبلیغاتی و محصولات چاپی
هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

معرفی هدایای تبلیغاتی و محصولات چاپی

چاپ اتیکت پرسنلی

چاپ اتیکت سینه پرسنلی|ساخت اتیکت سینه|اتیکت سینه آلومینیوم

مرکز تخصصی چاپ اتیکت سینه|بج سینه|اتیکت پرسنلی|پلاک|تحویل فوری|گارانتی کیفیت و قیمت

جهت سفارش آنلاین  ساخت اتیکت سینه از روش های زیر استفاده نمایید:


پرکردن فرم اطلاعات تماس،  تا ما با شما تماس بگیریم.

اتیکت سینه یکی از محصولات جدید و پر طرفدار این روزهای سازمان ها ، شرکتها و ارگانهای بزرگ دولتی و غیر دولتی است . مورد استفاده این محصول بیشتر در مراکز بزرگ خرید ، درمانی ، آموزشی و نمایشگاهها بوده و در واقع نمایشگر نام و عنوان شخص مسئول بوده که ارتباط مستقیم افراد را با فرد آسانتر می نماید.


گروه تبلیغاتی  تولید کننده بج سینه و اتیکت سینه افتخار دارد این محصول را در انواع مختلف به شما ارائه نموده و در جهت برطرف کردن خواسته ها و نیازهای شما گام بردارد. در این بخش شاهد انواع اتیکت سینه خواهید بود و برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می شود قبل از مشاهده نمونه ها این بخش را مطالعه نموده و در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.


یکی دیگر از محصولات مشابه اتیکت سینه بج سینه می باشد جهت اطلاعات و نمونه کارها کلیک کنید.


اتیکت سینه|بج سینه|چاپ اتیکت سینه پرسنلی|اتیکت اهنربایی|اتیکت مگنتی|ساخت اتیکت|اتیکت سینه در اصفهان

اتیکت سینه آلومینیوم ( آنادایز )

اتیکت سینه آلومنیومی-اتیکت سینه پرسنلی-اتیکت سینه -اتیکت سینه مگنتی-اتیکت

اتیکت های آلومینیومی ( آنادایز ) را میتوان با کیفیت ترین نوع اتیکت چاپی دانست . در این نوع اتیکت با توجه به جنس وارداتی و نوع چاپ آن شاهد بالاترین کیفیت در چاپ هستیم . محدودیت رنگ در آن وجود ندارد و قابلیت چاپ چند رنگ و عکس در آن موجود بوده و با توجه به فرآیند شیمیایی انجام شده در آن پس از چاپ شاهد طول عمر و ماندگاری بالا  در آن هستیم . این محصول قابلیت استفاده در محیطهای باز را داراست و شیوه الصاق آن به لباس نیز معمولا به دو صورت سنجاق قفلی و مگنتی است .


اتیکت سینه آلومینیوم ( سابلیمیشن )

بج سینه|اتیکت سینه|بج|نشان سینه|پلاک|پلاک کت|نشان کت|ساخت بج سینه|تولید بج سینه|چاپ بج سینه|

اتیکت های آلومینیومی چاپ سابلیمیشن با توجه به نوع چاپ و جنس استفاده شده در آن کیفیتی پایینتر از اتیکت های آنادایز داشته ولی در عوض زمان تهیه و قیمت پایینتری نسبت به آن دارند که باعث می شود پر طرفدارتر از نمونه های انادایز بوده و استفاده بیشتری داشته باشند . این نوع اتیکت قابلیت استفاده در محیط بیرون را نداشته و مناسب فضاهای درونی و اداری است . شیوه الصاق ان به صورت سنجاق قفلی و مگنتی است .


اتیکت سینه فلزی ( برنجی )


این نوع اتیکت ها از آلیاژ برنج بصورت حکاکی اسید کاری تهیه شده و درپایان با فرآیند آبکاری تثبیت می شود. معمولا به دو صورت مات و براق یا رنگی ( محدودیت رنگ وجود دارد ) تهیه شده ، قابلیت چاپ عکس وجود ندارد . شیوه الصاق آن سوزنی ، سنجاق قفلی و مگنتی است. با توجه به متریال کاربردی در این کار و اینکه اتیکتهای آلومینیومی بسیار فراگیر بوده این نوع اتیکت سینه بسیار متفاوت و زیباتر از کارهای دیگر بوده و میتواند سازمان شما را متمایز از دیگران جلوه دهد .


اتیکت سینه ژله ای برجسته

اتیکت سینه مگنتی|اتیکت داروخانه|اتیکت سینه پرسنل بیمارستان|اتیکت سینه پزشکی|سنجاق سینه داروخانه|اتیکت سینه مدرسه|اتیکت سینه آلومنیومی |

این نوع اتیکت سینه همان طور که از نامش پیداست ژله ای برجسته بوده و از جنس pvc  ( پلاستیک فشرده) تهیه می شود. که طرح شما به صورت کاملا رنگی روی آن چاپ شده و سپس لایه ژله ای روی آن تزریق میشود که جزء اتیکت های پرطرفدار هم محسوب می شود  . شیوه ی الصاق آن فقط بصورت مگنتی بوده و ویژگی اصلی این محصول کیفیت چاپ عالی،امکان برش های خاص و ضد آب بودن آن هست.


بادکنک تبلیغاتی اصفهان

چاپ بادکنک تبلیغاتی در اصفهان

چاپ بادکنک تبلیغاتی در اصفهان:چاپ بادکنک به روش چاپ مستقیم صورت می گیرد که مرکب مستقیما بر روی بادکنک قرار می گیرد که باعث افزایش کیفیت چاپ روی بادکنک می شود. شما می توانید تصویر لوگوی سازمان خودتان به همراه شعار سازمانی خود را برروی یک و یا دو طرف بادکنک به چاپ برسانید.

نحوه سفارش چاپ روی بادکنک

شما کافی است ابتدا رنگ بادکنک مد نظر خود را از طیف گسترده رنگ های موجود انتخاب نموده و سپس متن و یا تصویر و یا همچنین لوگوی خود را به شماره ۰۹۰۳۹۸۷۲۱۶۲ واتس آپ نمایید تا ما در مدت زمات کم و با نهایت کیفیت و کمترین ترین قیمت موجود در بازار برروی بادکنک شما به چاپ برسانیم.چاپ بادکنک بر روی بادکنک های چینی، تایلندی، ترکی و مالزی قابل انجام هست. بادکنک چینی مقاومت کمتری در برابر تغییرات آب و هوایی دارند ولی قطعا و مسلما برای انجام یک مراسم و یا فضا های تبلیغاتی با توجه به قیمت مناسب تری که دارند انتخاب مناسب تر و مقرون به صرفه تر هستند.قطر کلیه بادکنک های این مرکز ۱۲ اینچ می باشد. بادکنک در ۱۵ رنگ بندی متنوع عرضه می شوند ولی برای چاپ بادکنک محدودیت رنگی وجود ندارد.

مشخصات چاپ بادکنک تبلیغاتی  :

سایز بادکنک ها ۱۲ اینچ و قد باد شده ۳۲ سانتیمتر می باشد.

سایز قابل چاپ برروی بادکنک ۱۲ در ۱۲ سانتیمتر می باشد.

برای چاپ تک رنگ محدودیتی برای نوع رنگ وجود ندارد.

سایر توضیحات قیمت چاپ بادکنک و ملزومات

-هزینه ساخت کلیشه برای هر طرح ۴۰۰۰۰ تومان می باشد.

-قیمت بادکنک برای طیف ترکیبی از رنگ بادکنک ها می باشد و برای بادکنک تک رنگ (رنگ سازمانی) ۱۲۰ تومان به قیمت هر بادکنک اضافه میگردد.

-درصورت درخواست چاپ طرف دوم مبلغ ۱۱۰ تومان به مبلغ هر بادکنک اضافه می گردد.(در صورت یکسان بودن طرح پشت و رو)

-در صورت درخواست چاپ ۲ رنگ علاوه بر هزینه ساخت جداگانه کلیشه مبلغ ۱۷۰ تومان به مبلغ هر بادکنک اضافه می شود.

-مبلغ نی و بست ۱۶۰ تومان می باشد.

هزینه پمپ باد (تلمبه) دستی ۴۰۰۰۰تومان ، هزینه پمپ باد برقی ۲ خروجه ۴۰۰۰۰۰ تومان و هزینه گاز هلیوم ۲۹۰۰۰۰تومان می باشد.


چاپ اوراق اداری

چاپ اوراق اداری

اوراق اداری می تواند شامل : کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه، فولدر، فلش کارت و ... باشد.

در طراحی و چاپ اوراق اداری باید به نکاتی دقت کرد.

قواعد طراحی :  هارمونی و ترکیب رنگ در کلیه اقلام یکسان باشد.

لوگو و اشکال : در ست اداری حتما از لوگو و اشکال یکسان استفاده کنید و در امکان بر روی تمامی اغلام اوراق اداری از لوگو استفاده کنید.

فونت و نوع قلم : به خوانا بودن متون توجه کنید، همچنین به رنگ متون و رنگ پس زمینه دقت کنید تا تداخلی نداشته باشند.

باید موارد ذکر شده را به خاطر سپرد تا بتوانید اوراق اداری یک دست و شکیل داشته باشید.

از دیگر خدمات مجموعه طرح گندم طراحی و چاپ اوراق اداری می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایر بخش های طراحی و چاپ در سایت از دیگر عناوین هم دیدن کنید، حتی می توانید با مراجعه حضوری به شرکت طرح گندم با اعضای واحد طراحی و چاپ آشنا شوید و نمونه کارها را از نزدیک ببینید.

قیمت چاپ اوراق اداری اصفهان

شما می توانید با توجه به نیازتان سرمایه گذاری کنید تا موفقیت چشم گیری دست یابید.شما می توانید با تماس با کارشناسان فروش طرح گندم از آخرین قیمت چاپ اوراق اداری مطلع شوید.


تعرفه و چاپ اوراق اداری

تعرفه و قیمت چاپ اوراق اداری به میزان نیاز شما و همچنین نوع جنس و تعداد آن بستگی دارد.شما می توانید در ساعات اداری و به طور رایگان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت روز مطلع شوید.


طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار
معمولا طراحی دکوراسیون دفتر کار با توجه به اصول و قوانینی انجام می‌شود که تنها با دانستن این اصول و قواعد می توانید یک چیدمان زیبا و شیک و در عین حال کاربردی را داشته باشید.

 محل کار به عنوان محیطی شناخته می ‌شود که تنها زیبایی آن، ملاک نیست و باید در عین حال که با توجه به نوع کاربرد فضا، تمام وسایل مورد نیاز در دسترس کارمندان و کارکنان یک محیط باشد ، دارای نظم و ترتیب و آرامش بخش نیز باشد تا راندمان کار در محیط کار بالاتر برود.

حتما بخوانید: افزایش سوددهی با رعایت نکات ساده در طراحی دکوراسیون محیط های اداری

دکوراسیون دفتر کار

برای اینکه بتوانید دکوراسیون دفتر کار خود را به بهترین نحو ممکن طراحی کنید باید رنگ دیوارها و وسایل متناسب با دفتر کار شما باشد و حتماً برای چیدمان و دیزاین دفتر کار، به کاری که در آن محیط انجام می‌شود و مخاطبانی که با آن محیط سروکار دارند توجه کنید.


مخاطبان و ارباب رجوع ها در یک محیط کاری، تاثیر زیادی در انتخاب دکوراسیون و چیدمان و طراحی آن خواهند داشت و همچنین می توانید به نوع افرادی که به شما مراجعه می کنند و رده سنی و جنسیت آن ها توجه داشته باشید و بعد به طراحی دکوراسیون دفتر کار خود بپردازید.

 تمام این مواردی که گفته شد می‌تواند هم در رنگ دیوارها تاثیرگذار باشد و هم در نوع کاغذ دیواری که انتخاب می‌کنید . علاوه بر آن در نوع و چیدمان صندلی و میز کار افراد و کمد ها و فایل ها و سایر موارد دیگری که در دفتر کار وجود دارد تأثیرگذار خواهد بود.

 همچنین علاوه بر این موارد کفپوش و سقف دفتر کار هم می ‌تواند با توجه به هدف شما متفاوت باشد و می توانید در قسمت های مختلف محیط کار های کوچک از رنگ های روشن تر برای ایجاد یک فضای دلباز در آن محیط استفاده کنید.

 اما اگر فضای در اختیار شما به اندازه کافی بزرگ و یا جادار است، می توانید از هر نوع رنگی که تمایل داشته باشید استفاده کنید ، ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که هر رنگی برای دیوارها و کف پوش و سقف و وسایل انتخاب کردید ، باید با سایر قسمت ها و وسایل در هارمونی کامل باشد و نوع محیط و چیدمان و دکوراسیون به گونه ‌ای باشد که حس اطمینان و رضایت را در مخاطبان القا و ایجاد کند.

نمونه ای از سایت هایی که در رابطه با دکوراسیون داخلی دفتر کار کار می کنند در فایل زیر آورده شده است.
https://www.decorilla.com/online-decorating/10-best-office-design-ideas-trends/

https://nozhic.ir/office-design/

https://www.architecturaldigest.com/gallery/home-offices-slideshow


تزیین دفتر کار

 در نظر داشته باشید که دفتر کار شما مانند خانه نیست که بتوانید برای چیدمان دکوراسیون داخلی آن از انواع مختلف دکوری ها و وسایل تزیینی استفاده کنید و برای چیدمان دکوراسیون دفتر کار و تزئین آن می توانید نهایتا از گلدان‌ های گل طبیعی در قسمت های مختلف استفاده کنید تا هم حس طبیعت و سرزندگی در محیط وجود داشته باشد و هم زیباتر باشد و در عین حال محیط شما از حالت رسمی خارج نشود.

 علاوه بر این موارد، گزینه ی دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که در فضای کاری خود از تابلوها و یا دکوری هایی استفاده کنید که متناسب با نوع کاربرد محیط شما باشد. به طور مثال استفاده از تابلوهای تصویر و عکس های شخصی در محیط کار، بیمه و یا خدمات اداری گزینه مناسبی نیست، ولی در عوض در گالری های هنری و محیط‌ های کاری که در ارتباط با هنر و موارد این چنینی هستند دست شما برای استفاده از تابلو های مختلف باز است.

 نکته ی دیگری که باید برای چیدمان دکوراسیون دفتر کار مد نظر قرار دهید این است که تمام وسایل مورد نیاز در جایی قرار داشته باشند که شما برای استفاده از آن ها دچار زحمت زیادی نشوید و وقت زیادی از شما گرفته نشود. این کار باعث می شود که هم بیش از حد خسته نشوید و هم راندمان کار شما بالاتر باشد.

خرید وسایل متناسب با ابعاد محیط

 سعی کنید نوع وسایل و ابزاری که در اتاق کار شما قرار می گیرند، مانند میز و صندلی و کمد و فایل های اداری، با توجه به ابعاد و فضایی که در اختیار دارید خریداری شوند. به طور مثال اگر در اداره و یا محیطی کار می کنید که محل دفتر کار شما ابعاد کوچکی دارد و متراژ بالایی ندارد، بهتر است از میز و صندلی های اداری که ظریف تر هستند و فضای کمتری را در بر می‌گیرند استفاده کنید تا تمام فضا توسط میز و صندلی گرفته نشود و هر چه میز و صندلی ها کاربردی تر باشند می توانند گزینه مناسب تری باشد.

انتخاب کمد اداری مناسب دفتر کار

سعی کنید در دفتر کار خود از فایل ها و کمدهایی استفاده کنید که تنها ویژگی آن ها زیبایی نباشد، بلکه بتوانند فایل های مختلف را در خود جای بدهند و عمق و ابعاد آن ها به اندازه کافی با توجه به اسناد و مدارک شما باشد.

گزینه دیگری که باید در چیدمان دکوراسیون دفتر کار به آن توجه کنید نوع طراحی و نورپردازی محیط کار شما است. بهتر است طراحی نورپردازی اتاق کار شما به گونه ‌ای باشد که نور کافی برای انجام کارها و مطالعه و تایپ و کارهای دیگر را داشته باشید . نور پردازی مناسب در محیط باعث می‌ شود که شما بیش از حد از چشمتان کار نکشید و از ضعیف شدن زود هنگام چشم شما جلوگیری می کند.

 طراحی دکوراسیون شیک محل کار



چاپ کارت PVC

چاپ کارت PVC

کارت pvc ساده در رنگ های مختلف و متنوعی از جمله رنگ سفید ، نقره ایی ، طلایی ، قرمز ،مشکی … موجود می باشد این کارت ها هیچگونه چیپ یا حافظه ای بر روی خود ندارند و صرفا برای شناسایی دیداری  از آنها استفاده می شود. کارت PVC با ابعاد استاندارد 54*85 و ضخامت های مختلف 760 میکرون و 500 میکرون و 300 میکرون موجود می باشد.

این کارت ها به صورت برش خورده و آماده در بسته بندی های مختلف می باشند و دو طرف آن لمینیت دارد و به راحتی توسط پرینتر چاپ کارت PVC قابل چاپ هستند.

برخی از کاربردهای کارت: کارت ویزیت PVC ، کارت شناسایی PVC ، کارت اشتراک ، کارت تخفیف ، کارت عضویت ، کارت دانشجویی و…

کارت PVC که بصورت خام عرضه می شوند، برای چاپ کارت های شناسایی و امنیتی می توانند مورد استفاده قرار گیرند. کارت PVC توسط دستگاه های کارت پرینتر استفاده شده و توسط این دستگاه در تیراژ کم مورد استفاده قرار می گیرند. کارت پرینتر ها برای چاپ روی کارت پی وی سی خام، از قطعه ای رول مانند به نام ریبون استفاده می کنند.

نمونه ای از سلیت هایی که کارت پی وی سی چاپ می نمایند در لینک های زیر آورده شده است.
https://www.pixartprinting.com
https://www.rockdesign.com
https://primebusinesscards.com
https://nozhic.ir
کارت pvc کارتهایی از جنس پلی وینیل کلرید هستند که نوعی پلاستیک از محصولات پتروشیمی است که برای چاپ کارتهای حرفه ای گرافیکی مناسب هستند. این کارت ها می توانند توسط چاپگر های حرفه ای کارت پی وی سی سفارشی سازی شوند و برای چاپ کارت پرسنلی ، چاپ کارت شناسایی پی وی سی ، چاپ کارت هدیه ، چاپ کارت مشتریان ویژه ، چاپ کارت تخفیف ، چاپ کارت هوشمند و به طور کلی برای چاپ انواع کارت پی وی سی مورد استفاده قرار گیرند. در اغلب موارد، اگر از چاپگر کارت شناسایی با تکنولوژی مستقیم ، بدون لمینت گذاری استفاده می کنید، می توانید از یک کارت خام PVC استاندارد استفاده کنید.

کارت pvc نوعی کارت با دوام و مقاوم بوده که طول عمر بالایی دارد و دارای کاربردهای متنوعی است که از جمله آن ها می توان به چاپ کارت های زیر اشاره نمود :

کارت شناسایی – کارت پرسنلی – کارت ویزیت – کارت اعتباری – کارت دانش آموزی – کارت دانشجویی – کارت خبرنگاری – کارت هدیه – کارت بانکی – کارت باشگاه مشتریان – کارت تخفیف و …

کارت PVC معمولا با ابعاد استاندارد 54*85 تولید می شود و دارای ضخامت های مختلف 760 میکرون ، 500 میکرون و 300 میکرون است.

مزیت های کارت pvc

کارت های pvc قابلیت بازیافت ۱۰۰% را دارند و می توان آن ها را مجدد به طبیعت بازگرداند.

این کارت ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند.

کارت پی وی سی نسبت به کاغذ و مقوا از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.

به دلیل استفاده از چاپگرهای مدرن با تکنولوژی روز دنیا، کیفیت چاپ کارت های پی وی سی بسیار بالا خواهد بود.

کارت خام pvc

کارت های خام پی وی سی از چندین لایه مختلف که به صورت فشرده به یکدیگر چسبانده شده اند تولید می شوند. این کارت ها نیز کاربردهای بسیاری دارند و از آن ها می توان برای چاپ انواع کارت استفاده نمود. کارت خام pvc در رنگ های متنوعی تولید می شود اما به صورت کلی در دو نوع کارت PVC سفید و کارت PVC رنگی وجود دارد که هر یک در مصارف خاصی به کار می رود.

ضخامت و اندازه استاندارد کارت خام پی وی سی به اندازه ابعاد و ضخامت کارت های بانکی است ، اما بر اساس سفارش مشتری می توان ضخامت و ابعاد دیگری نیز ارائه داد. همچنین لازم به ذکر است که با وجود کارت پی وی سی خام هیچ گونه محدودیتی در طراحی نخواهید داشت و می توانید هر نوع طرح، متن و بارکد را با هر زمینه رنگی چاپ کنید.

کارت خام پی وی سی را می توان برای چاپ انواع کارت اعم از چاپ کارت پرسنلی ، چاپ کارت بانکی ، چاپ کارت اعتباری ، چاپ کارت تخفیف ، چاپ کارت هوشمند ، چاپ کارت مغناطیسی ، چاپ کارت شناسایی و سایر کارت های پی وی سی مورد استفاده قرار داد.

انواع مختلف چاپ که بر روی کارت خام pvc انجام می شود عبارتند از :

چاپ افست کارت پی وی سی ، چاپ دیجیتال کارت پی وی سی ، چاپ حرارتی ، چاپ با لمینت ، چاپ براق یا مات و …