هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

معرفی هدایای تبلیغاتی و محصولات چاپی
هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

معرفی هدایای تبلیغاتی و محصولات چاپی

چاپ کاغذ بسته بندی

چاپ کاغذ بسته بندی

کاغذ پوستی چیست؟

کاغذ پوستی یک ورق نازک پوشیده از لایه سیلیکونی است که در برابر گرما مقاومت زیادی دارد. یک سمت این کاغذ براق بوده و سمت دیگر آن مات است. از دیگر ویژگی های این کاغذ شفاف بودنش است که اجازه می دهد طرح های مختلف از پشت کاغذ دیده شود. کاغذ پوستی طوری طراحی شده که ضد آب و ضد روغن باشد و علاوه بر داشتن ویژگی های مشابه با کاغذ مومی، روغنی و کالک، تفاوت های مهمی هم با آن ها دارد. به عنوان مثال کاغذ پوستی در برابر حرارت مستقیم مقاوم است و دیگر کاغذ های نام برده شده در شرایط مشابه شعله ور می شوند.جهت چاپ کاغذ بسته بندی کلیک نمایید.
https://nozhic.com/product/%da%86%d8%a7%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%ba%d8%b0-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa%db%8c/


کاربرد های کاغذ پوستی

کاغذ پوستی به علت مقاومت دربرابر گرما در شیرینی پزی و قنادی کاربرد های زیادی دارد و برای پوشاندن سینی فر و قالب کیک استفاده می شود و به عنوان لایه ای نچسب عمل می کند. این کاغذ به علت شفاف بودن در طراحی هم کاربردهای زیادی دارد و به عنوان کاغذ الگو خیاطی یا جایگزین کاغذ کالک در نقشه کشی و نقاشی استفاده می شود. کاغذ پوستی ضد آب و ضد روغن هم هست و در بسته بندی ساندویچ و همبرگر در فست فود ها و به عنوان کاغذ کف سینی و زیرپیتزایی در رستوران ها استفاده می شود. همچنین کاغذ پوستی به علت کیفیت، قیمت ارزان و لطیف بودن در بسته بندی بسیاری از محصولات استفاده می شود و کاغذ محبوب برند های لوکس است.


کاغذ پوستی چاپ شده

کاغذ پوستی طرح دار به عنوان کاغذ کادو و کاغذ بسته بندی در محصولات مختلف استفاده می شود. بسیاری از شرکت های معتبر و کسب و کار های خانگی با چاپ لوگو یا طرح های مرتبط با کارشان روی کاغذ پوستی از این محصول در بسته بندی استفاده می کنند. کاغذ پوستی چاپ شده با طرح آماده برای استفاده های مرتبط با بسته بندی در فروشگاه تورنگ چاپ موجود است. همچنین سفارش طراحی و چاپ اختصاصی روی کاغذ پوستی پذیرفته می شود. تیم طراحی مجموعه ما در تمام مراحل انتخاب و چاپ طرح همراه شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید.


خرید کاغذ پوستی

خرید اینترنتی کاغذ پوستی چاپ شده در ابعاد 55×35 و گرماژ 22 گرمی از فروشگاه تورنگ شاپ امکان پذیر است. همچنین شما می توانید برای سفارش سایز و طرح های اختصاصی کاغذ پوستی با ما تماس بگیرید. تمام محصولات مجموعه ما در بسته بندی های محکم و ضد آب ارسال می شوند تا سفارشات بدون هیچ آسیبی به دست مشتری ها برسند.