هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

معرفی هدایای تبلیغاتی و محصولات چاپی
هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

معرفی هدایای تبلیغاتی و محصولات چاپی

چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت

ایجاد و چاپ کارت ویزیت می تواند برای کسب کار شما بسیار موثر باشد،شما می توانید برای چاپ کارت ویزیت از طرح های خودتان و یا از متخصین چاپ متین استفاده کنید شما همچنین می توانید در چاپ متین از متنوع ترین طرح های رنگی که تصویری از شرکت شما را نشان می دهد استفاده و با بالاترین کیفیت و با مجهز ترین دستگاه ها در سریع ترین زمان ممکن و پایین ترین قیمت کارت ویزیت های اختصاصی خود را چاپ نمایید. چاپ متین این اطمینان را به شما می دهد که با انتخاب یک کارت ویزیت مناسب و با یک چاپ بسیار عالی بتوانید یک کسب کار زیبا را  برای خود به ارمغان بیاورید.

چاپ کارت ویزیت یکی از اولین و مهمترین ارکان شروع بازاریابی برای کسب و کارهاست. چاپ کارت ویزیت معمولا عموما بوسیله چاپ افست انجام می شود اما اگر کارت ویزیت در تعداد کم یا چاپ کارت ویزیت فوری بخواهید باید از چاپ دیجیتال برای چاپ آن استفاده کرد. کیفیت چاپ کارت ویزیت در چاپ افست بالاتر از چاپ دیجیتال است به همین خاطر پیشنهاد میشود از چاپ افست برای چاپ کارت‌ویزیت خود استفاده بفرمایید .

در ابتدای کار به چند سوال متداول که شما اغلب از ما می پرسید پاسخ می‌دهیم.

ارزانترین کارت ویزیت کدام است و قیمت آن چقدر است ؟

 ارزان‌ترین کارت ویزیت ها، کارت ویزیت سلفون و یووی و گلاسه هستند که از مقاومت کمتری نسبت به کارت ویزیت های رده بالاترشان برخوردار هستند. ارزانترین کارت ویزیت سلفون مات و براق است که قیمت 1000 عدد آن 120 هزار تومان می‌باشد.


سریع ترین کارت ویزیت چند ساعته کدام است ؟

سریع ترین کارت ویزیت‌ها، کارت ویزیت لمینت مات و براق و سلفون مات و براق هستند که تحویل آنها در سریع ترین زمان 6 ساعت الی 1 روز زمان می‌برد .

سایز متداول چاپ کارت ویزیت چقدر است؟

اغلب کارت ویزیت های ساده و ارزان قیمت در سایز 8.5 در 4.8 سانتی‌متر طراحی می‌شوند. اما کارت ویزیت های رده بالا و لوکس تر که لمینت ها و کارت ویزیت های پی وی سی می باشند در سایز 6 در 9 سانتی متر طراحی می شوند. در موقع طراحی باید اندازه‌ای را برای حاشیه کارت ویزیت در نظر گرفت که در موقع برش المان های مهم داخل برش نهایی برش نخورند. پیشنهاد میکنیم از هر طرف حدود 4 میلیمتر برای برش نهایی در نظر بگیرید و المان مهمی را داخل آن طراحی نکنید. از دیگر سایزهای کارت ویزیت میتوان به کارت ویزیت 5.5 در 5.5 مربعی هم اشاره کرد.

حداقل تیراژ چاپ کارت ویزیت چقدر است ؟

حداقل تیراژ چاپ کارت ویزیت 500 عدد است که شما میتوانید کارت ویزیت سلفون مات و براق دورگرد و کارت ویزیت لمینت مات و براق را بصورت 500 تایی چاپ کنید. تیراژ بصرفه برای چاپ کارت ویزیت 1000 عدد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد